onsdag, juni 13, 2007

Kroppsmiljö - tarmrening

(fortsättning från igår)
...Ett alternativ som jag skrev om för några veckor sedan är Holistic Horizons produkter framtagna av Robert Gray. Då handlade det om den delen i kuren som återuppbygger tarmfloran.
Det jag framförallt tänker på nu är själva tarmreningsprogrammet. Det är enkelt, tar bara ett par minuter om dagen, men har en väldigt bra effekt. Det är i form av pulver och tabletter och kan användas utan sträng diet. De jag känner som har provat den, inklusive mig själv, har relativt snabbt känt en förbättring. Man känner sig piggare och det är ganska självklart när kroppen får en chans att ordentligt rensa bort gammalt slagg.
Kuren finns att köpa i hälsokosten. Den tar cirka tre månader för en normal person med det kan också variera ganska mycket och då är det väldigt viktigt att följa sin egen kropp. När man köper kuren så medföljer en broschyr "Ny hälsa genom tarmrening", där står ett förslag till hur man kan lägga upp kuren, alltså inget måste utan ett förslag. Viktigt är att ta tid för upp- och nertrappning. Vital Body & Soul har en sajt där man kan gå in och läsa mer.
Ett annat alternativ... (fortsättning imorgon)

Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inne på slutfasen av Robert Grays tarmreningsprogram. Följande har hänt: min hud har förbättrats
kollosalt mycket. Den har blivit mjuk och len och fast. (Jag är 55 år.) Ansiktshuden är inte fet längre och pormaskarna har blivit mindre framträdande.Åldersfläckrna som jag hade på händerna har försvunnit och sist men inte minst:
min psoriasis har läkt ut( händer, knän och armbågar).Dessutom har håret blivit glansigt och mindre fett.Allt detta + att jag mår bättre totalt sett är ju helt fantastiskt. Hälsningar Serrie

Lotta sa...

Hej Serrie

Ja det måste jag säga, att det du skriver låter verkligen helt fantastiskt!
Jag har inte hört om någon som har fått så mycket positiva förändringar vad det gäller huden, så det var väldigt roligt att du skrev och berättade om dina resultat.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

Lotta sa...

Tack för de orden. Det är alltid roligt att höra när någon uppskattar det man skriver.